Usein kysytyt kysymykset (FAQ)
1.Miten hinnat voivat olla paljon alle markkinahinnan? Ovatko ne aitoja?
Kyllä, tuotteemme ovat ehdottomasti aitoja. Ja ymmärrämme, että monet asiakkaat pitävät hintamme liian hyvältä ollakseen totta. Meillä on kanava saada korkealaatuisia tuotteita alkuperäisestä tehtaasta kilpailukykyiseen hintaan. Älä huolehdi siitä.
2. Mitkä ovat palautus-, vaihto- ja hyvityskäytännöt?
Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen, ota ensin kuva tuotteista ja lähetä meille sähköposti vahvistaaksesi, 10 päivän kuluttua voit palauttaa tuotteet meille, mutta sinun on maksettava toimitus itse, sitten me tekee vaihdon läpäistyään virallisen tarkastuksen. Emme tietenkään hyväksy palautuksia ja/tai vaihtoja, jos on riittävästi todisteita siitä, että tuotteet eivät ole upouusia. Lisäksi, jos sinulle lähetettyjen tuotteidemme laadussa ja koossa ei ole mitään vikaa, vastaa palautuksen toimituskuluista ja järjestelmä vähentää myös 30 % maksusta. Jos haluat, että hyvitämme, hyvitämme 24 tunnin kuluessa, mutta aika, jolloin saat hyvityksen pankkitilillesi, riippuu pankistasi.
3.Onko mahdollista, että tulli takavarikoi tilaukset?
Takaamme myös, että tuotteitamme ei takavarikoida tullissa. Jos tulliviranomainen on takavarikoinut tavarasi, lähetämme sen uudelleen.
4.Tietoja tilauksen peruuttamisesta ja hyvityksestä.
Jos tilausta ei ole lähetetty, ja haluat peruuttaa tilauksesi ja palauttaa hyvityksen, meidän on vähennettävä summasta 10% maksuista, koska se on luottokorttiyhtiöiden käsittelykulut meiltä.
5. Ovatko kuvat totta vai tarua?
Kaikki kuvat ovat ehdottomasti itse ottamamme. Mutta tietokoneen näytön kromatismin ja kuvauspaikan erojen vuoksi käytännön esineiden ja verkkosivuillamme olevien kuvien välillä on eroja.
6. Kuinka kauan toimitus kestää?
(1)Yleensä saatat saada tuotteen 7–14 päivässä tilauksesi maksamisen jälkeen. Mutta ankaran sään vuoksi toimitusprosessi voi olla hieman hidas. Tilanne voi vaihdella maittain, kuten joissakin maissa. kohteisiin se voidaan toimittaa luotettavasti 1 viikossa ja joissakin jopa 2-4 viikossa, se riippuu paikallisen postipalvelusi tehokkuudesta.
7.Kuinka seurata tuotettasi?
Lähetämme sinulle seurantanumerosi 24–36 tunnin kuluessa maksun vastaanottamisesta. Voit tarkistaa tuotteesi tarkistusverkosta http://www.ems.com.cn/english.html, lisätä sen jälkeen seurantanumeron ja seurata .näet tilauksen tilan.
8. Kuinka rekisteröityä ja maksaa tuotteet?
(1) Voit kirjautua sisään verkkosivustollemme tehdäksesi ostoksia verkossa. Napsauta "rekisteröidy"-painiketta ja siirryt sitten "luo tili -sivulle".
(2) Täytä tarvittavat tiedot, kuten nimi, osoite, kaupunki, postinumero, puhelinnumero ja osavaltio jne. Kun olet täyttänyt, napsauta "Lähetä"-painiketta suorittaaksesi rekisteröinnin.
(3) Napsauta "Jatka" -painiketta ja palaat takaisin kotisivulle. Valitse haluamasi tuotteet ja paina "Lisää ostoskoriin" -painiketta siirtyäksesi ostotietosivulle.
(4) Paina "siirry kassalle" -palkkia ja muokkaa toimitusosoitetta ja kuljetustavan valintaa (Paras tapa EMS, Ilmainen toimitus)
(5) Näppäile kuponkikoodi ja valitse maksutapa.
(6) Napsauta "jatka kassalle" vahvistaaksesi tilaus. Verkkosivulla on linkki "luottokorttiyhtiö ja maksu" -sivulle ja voit suorittaa ostoksen täällä valitsemalla maksutavan.
9. Maksutavat:
Voit maksaa Paypalin, West Unionin (http://www.westernunion.com) tai luottokortilla. (Visa & Master) Jos maksat Western Unionin kautta, ilmoita meille MTCN-numerosi, maksun kokonaissumma, koko nimi, valuutta ja maasi, lähetämme tuotteesi heti, kun hyväksymme ne.
10. Onko turvallista maksaa luottokortilla?
Kaikki Maksut suoritetaan verkossa 100 % turvallisilla luottokorttimaksutavoilla. Maksu noudattaa samoja periaatteita kuin paypal. Olemme tasavertaisia luottokorttiasiakkaan kanssa, rahasi virtaavat tilillemme, eikä meillä ole oikeutta tietää mitään korttitiedoistasi, joten jos maksussa ilmenee ongelmia, ota yhteyttä luottokorttiyhtiöösi selvittääksesi mitä on tapahtunut.
11. Syyt maksun epäonnistumiseen
Tähän tilaisuuteen on useita syitä:
(1). Tietosi voidaan syöttää väärin.
(2). Pankissasi voi olla tiedoissasi vanhempi laskutusosoite.
(3). Olet ehkä unohtanut syöttää 3-numeroisen kortin koodin.
(4). Saatat ylittää päivittäisen rajasi.
(5). Pankkisi on saattanut estää Internet-tapahtumat.
(6). Maksunkäsittelijällämme voi olla vaikeuksia.
12. Miksi maksupalvelin on hieman erilainen kuin hinnastomme verkkosivuillamme?
Olet suorittanut maksun kolmannen osapuolen maksupalvelimen kautta, joka suojaa asiakkaidemme henkilökohtaisia taloustietoja. Valuuttakurssin vuoksi kyseisen maksupalvelimen sinulta veloittamat rahat eroavat hieman verkkosivustollamme olevasta hinnastosta.
13.Voitko lähettää kotimaahani?
Voisimme lähettää lähes kaikkiin maihin ympäri maailmaa. Se maksaa sinulle jonkin verran toimituskuluja; Joillakin kohdealueilla voi olla rajoitettu kuriiripalvelun kattavuus, ja tässä tapauksessa ilmoitamme asiasta asiakkaalle mahdollisimman pian sähköpostitse. Varmista, että kirjoitit oikean toimitus- ja sähköpostiosoitteen rekisteröidyllä tililläsi.
14. Milloin voin odottaa vastaussähköpostia?
Normaali vastausaikamme sähköpostiin on 24 tunnin sisällä. Varmista, että syötät yhden oikean sähköpostiosoitteen rekisteröityessäsi verkkosivustollemme ja muista kirjautumissalasanasi, joka on tärkeä kirjautumiseen tai sinun on rekisteröitävä toinen. Toinen asia on, että saatat joutua tarkistamaan roskapostisuodattimet tai roskapostilaatikkosi varmistaaksesi, ettet menetä meiltä tulevia sähköposteja.